Quit playing games with my heart

alltså jag orkar inte att det ska klia så mycket i den här fula halsen............ åh va trött jag blir, kommer köra ner en gaffel eller nåt annat vackert där snart.. mina nysningar är väl det roligaste heller, typ nysit 20 ggr idag, överdriver inte typ 4 åt gången, usch!! obehagligt.. men igår och idag har solen varit framme och jag har haft skinnjacka på mig, satan vad skönt det var! :D hihi.. imorgon har jag lite historia sen slutar man 11.20, och så fyller en liten snuffe år imorgon också, gammal tant nu jempis :* nej jag och min gosiga hosta ska nu gå och ta oss en skön dusch och sen ska vi krypa ner i sängen! så sov så gott :) GODNATT! ATJO.. och där kom det 3 till, loveli, pusss!

p.s. hade fan hellre sett att det var en älg......................d.s


min stora tjej!! ♥ 

Kommentarer
Postat av: goldie

älgar är fan så mycket bättre. ÄLG ska de va

2010-03-09 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0