war

åh är så trött på vintern och all ful jävla snö nu har jag fått hosta på köpet plus att det kliar i halsen hela tiden!! nån som har nå tips, kan ju inte direkt köra ner fingrarna..... alltså det är så drygt, sen slemhosta, mmh love it! första dagen på jobbet imorgon också! jarå, kommer säkert gå bra, jag och min kråkröst, 197,50 vare bra så? dom kommer ba ursäkta? eller tro att jag är man eller något, låter som det eller så tuppar jag, lite småcharmigt sådär... helgen har väl varit.... ja händelserik, med sjukt lite sömn så ikväll somnar jag som en liten flicka, är sugen på något gott också, men vill inte gå ut, då kliar det tillomed på halsen och det blir jobbigt och andas (sååå synd om mig, jag vet) nu ska jag göra något annat.. en dusch känns grymt välbehölig, haha en massage för dendelen också, men jag älskar ju att sova på ungefär 30cm, räcker gott o väl, hehe.. hörs puss :)

p.s linda.. goldie hån ringde, jag skulle hälsa :) d.s


Kommentarer
Postat av: linda

hahahahhahahahahahahhaha dör

2010-03-07 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0