that's my goal

hallåja!! tisdag idag, och vi var i skolan och hämtade våraimorgon ska jag tillbaka till praktiken, mina söta barn!! åh, vill typ aldrig åg hem, för jag tycker verkligen om att vara där  mina små söta gosbollar.. har fått jobbtider nu också fre-sön-mån! nice de :D men nu har det börjat så ja vi hörs en annan dag! pussss

p.s. om någon av er som läser min blogg spelar farmville så kan ni ju lägga till min mamma på facebook för nu försöker hon lära mig så jag ska hjälpa henne och jag fattar verkligen ingenting, inget spel för mig de där!! heheh

Kommentarer
Postat av: tessss

tacktack jag älskar den :D

2010-03-17 @ 18:10:08
URL: http://thereselindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0