lovegame

jag förstår inte hur jag kan vara så otroligt trött, tar på krafterna-.. och imorgon ska jag jobba typ 12 timmar snacka om död tjej sen, inte lätt när de är svårt alltså :D idag fick jag två påskägg sådär lite i förhand.. hihihi de tackar vi för, ett från dagiset och ett från mami, mikket glad tjej :) ikväll är det boxning.. så sjukt opepp för jag är så trött i kroppen vill ba ligga hemma o sova... men men bara samla krafter för imorgon.. nu ska jag upp o bytao m sen ska jag o linda traska till gymmet, blir 30 min i thailand osså.. busigt! hörs en annan dag, STOR puss till dig mamma.. och puss på alla andra :D


Kommentarer
Postat av: emma

boxning + sola great :D

2010-04-04 @ 12:12:08
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0