all the crazy shit we did tonight

en vecka.. sju dagar.. hundrasextioåtta timmar.. ja ni förstår, så lång tid är det kvar tills jag kan säga att jag har tagit studenten! hur stört är inte det? Är otroligt taggad iallfall.. men ändå är de lite sorligt att lämna alla mina fina kompisar :( men vi kommer ju träffas... men känns ändå lite tomt, ut i världen och stå på sina egna ben... Ihhhh ikväll drar vi iväg på kryssning, jag&lindilini.. hur nice?! bara all in som gäller då... Fick nyss höra fina nyheter av min fina vän jempost.. 221grader och stor sol är prgnosen för studenten... Är det så, kommer jag älska livet för all framtid, börjar lite nervös också!!!! ihhhhhhh nej nu ska jag gå o packa! Purrrre


Söta smutsiga piraaaates!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Men skönt att ta studenten i 221 grader? :( hhehehe :*

2010-06-04 @ 18:44:24
Postat av: jennifer

HAHA , inge värre med 221 grader :D:D fint dä! love you pirat

2010-06-04 @ 22:40:38
Postat av: Rebecca

HAHA, 221 grader? ;) smälter vi bort på vagnen :M

2010-06-05 @ 00:17:23
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0