collide

Är så otroligt skönt att få vara ledig en liten dag! sen drar det riktiga helvetet igång.. ska jobba 16dagar i sträck, el nej... är ledig 1dag för jag ska till doktorn..det känns ju sådär, om jag får säga det själv, klagar inte att jag har jobb, men har jobbat 4 helger på raken nu, och 2 till väntas, innan jag får min semester i napa! längtar som en jude och tiden kommer säkert gå fort eftersom jag jobbar i princip hela tiden, 10timmarspassen!!! love....

idag vart det 11timmar... förstår inte varför jag inte redan sover, men känner mig helt hyper, lite halvglad sådär även fast jag inte har något liv dom kommande 2veckorna.... vill ni mig något kan ni ju ringa maxi el komma in o snacka lite skit, kommer i princip bo där............ ´tur att man har gosiga arbetskamrater

nu ska jag kolla på sex and the city sen sova gott i min säng, det är jag&maxi imorgon med. känns underbart! 18dagar tills jag också får spåra ur! puss alla fina :)


everybody is going to hurt you,
you just gotta find the ones worth suffering for...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0