dancing on my own

Nitton år! Så gammal blir jag..Hela livet ligger framför mina fötter känns det som.. Känns som att livet nyss börjat på riktigt.. Har ett år kvar till systemet, sen får jag GÖRA precis allt, hah menar nu inte att det är systemet som saknas så... känns som jag ska sitta och skriva en krönika om mitt första år som vuxen men inte riktigt, tänkte ba skriva lite kort så att när jag fyller tjugo kommer ihåg hur det var att vara arton! haha..

Har varit med om så sjukt mycket det här året som gått, Det började med att i slutet av året så åkte jag och mina fina vänner till ayia napa där vi levde livet! Kom hem och började sista året i skolan som då gick sjukt trögt.. allt kändes bara så sjukt långt borta.. man längtade till helgerna i veckorna.. gör man väl nu med men.. Sen kom vintern som var sjukt kall, pappa&anna åkte till thailand och vi tjillade mest här hela tiden, och så kom det så helvetes mycket snö och jag visste ju inte hur man skottade? va ba ringa på hjälp, stod ja så fint på altan medans kraken fick skotta hela min uppfart! Sen efter jul då bara sprang tiden iväg, jag fick ett jobb! känns som det var nyss jag satt och beställde stundentmössa och mjukisdressen som man så galet längtade efter! Sen kom 100dagarsfesten studentkryssningen och då började vi i mp förstå att snart skulle vi inte träffas varje dag! Vi började träna på utklädnadsshowen som är det roligaste jag gjort tror jag och flaket såklart! Och nu har jag tagit studenten, vilket känns helt sjukt.. nu är man vuxen, ska börja flytta hemifrån och klara sig själv! Vill bara säga tack till alla som gjorde mitt år som 18 till det bästa! Alla utgångar, förfester, alla mysiga stunder med massa prat, alla störda påhitt, bortamatcherna, osv skulle kunna fortsätta hur länge som helst! Alla mina nya&gamla vänner och familj, jag älskar er, tack!

 
liten blir stor
good gone girl gone bad
ni förstår poängen... living the dream


PUSSSSS!!!


Kommentarer
Postat av: emma

fy faaaaaaaaaaan vad söta skyltar!!!!!

2010-07-20 @ 14:57:56
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: Julia

pussss baby:)

2010-07-20 @ 20:16:23
URL: http://julia90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0