we are the world

Ja det va ju ett tag sen.. börjar alltid skriva men sen glömmer jag bort att jag börjat och sen blir allt så sent så då hinner jag inte, haha... ja iallafall, det här inlägget började jag skriva igår men som sagt så hittade jag väl nå roligare att göra.. heeh, men idag är det fredag och jag har haft en rolig vecka med bla busborgen med massa gosisar!

Börjar bli snorig.. eller är, skapligt drygt.. orkar inte med min mage heller, om den någonsin slutar krångla blir jag världens lyckligaste tjej tror jag. ikväll ska jag gosa med mina söta vänninor, och på måndag ska jag hämta jobbkläder och skriva på massa papper :D ihhh!! ha en trevlig helg, ska bli bättre på att uppdatera.. promise!! PUSSSS :)


börjar sjunga efter typ 1min och alla har säkert redan hört den, men såå bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0