Flow

Hej jag heter johanna, jag är trött.. och har helt förstörda läppar, ne men de är kul att jag ser steloperead ut när ja ska skratta.. och längtar grymt mycket till helgen då jag är helt ledig för första gången på typ 5veckor.. då ska vi förhoppningsvis ut på BMB så alla som vill följa med kan slå en plingiling åt mig :) hihi! nu ska jag äntligen få sova.. sista veckan på praktiken börjar imorgon, kommer sakna mina små krabater sen! puss o natti♥

Det är lika svårt varje gång.. men har insett nu att det inte är värt det..
been there done that, no regrets! mottot för 2010 :M

Kommentarer
Postat av: emma

WOHO ett inläggg :)

2010-04-19 @ 09:04:54
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: linda

så det ska låta mitt hjärta! <3

2010-04-19 @ 20:47:37
Postat av: tesss

ja jooojsi din premiär! ja fredag taggggggga :D:D



Ps. Du va så dutti på jobbet idag, hihihih<3

2010-04-21 @ 14:17:31
URL: http://thereselindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0