i gotta feeling

jag har varit hemkommer från boxningen i ungefär 2 timmar.. hunnit med en långdusch och idol innan jag till slut satte ner min rumpa här framför datorn.. är helt slut i kroppen så jag ska pallra mig till sängen vilken sekund som helst.. imorgon väntar en skoldag till 16.30, jag tackar gudarna för att jennifer finns där och kan underhålla mig :) sen är det snart fredag, och vi verkar bli ett riktigt stort gäng som ska ut.. det ska bli otroligt roligt, jag&jennifer vart på stan och införskaffade oss lite nya outfits tills då :m nej nu blir de sängen.. puss :)

jooojen & lindddeeen !!!! (8)

Kommentarer
Postat av: jeeeeeeeeeeeeeeeempen

mmmmmmmh pyss i din panna :*

du e best

2009-09-10 @ 14:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0