god bless the broken road

calle gick vidare igår :) loveli! även jon.. och om vi säger såhär killarna är överlägset bäst i idol iår.. calle, jon, rabih, erik, rasmus. alla dom är ju grymma! sen är de klart att vissa tjejer är asbra dom med. ja jag ska inte göra nån debatt om idol direkt. jag sitter just nu på webdesign med bosselosse, och han har hjälpt EN person i 40 minuter nu.. men de är lugnt jag kan sitta här o se glad ut sålänge. dagen började väl inge vidare och känns ionte som den kommer sluta så bra heller.. svenskauppgift tills imorgon 70sidor och läsa i en bok.. fan vad kuuul.. älskar vad jag kommer spendera min tisdag med att göra, nej jag ska väl kika runt på alla bloggar som jag gjort 10 gånger redan, för bo kommer väl när det är ungefär 10minuter kvar på lektionen.. heheh inge hungrig heller! puissss

Kommentarer
Postat av: emma brovin

god bless the broken road that let me straight to you...

2009-09-29 @ 22:43:58
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0