Greatest story ever told

jag har gett upp, kommer aldrig bli en historiafantast.. bryr mig inte ett skit, och hasse jag hoppas nästan du läser det här! du suger på att vara lärare, du är otroligt tråkig att lyssna på, du har inte gett en enda av oss ett leende på dom här 8 lektionerna eller va de nu är.. du ger oss instuderingsfrågor men inte svaren och ba nej men oj, skulle vi ha skrivit fel är de ju vårat fel för svaret står ju i boken (?) hahah nej ber om ursäkt för mitt utbrott men jag får en psykisk störning på det här. ska gå&lägga mig och tagga till för imorgon istället, då ska jag, jennifer och linda ut :) det ska bli askul, hoppas på en lyckad kväll med mina tjejer! oj vad långt det här blev nu kände jag.. aja godnatt pussiss


känner en riktig saknad när jag ser den här bilden..  ayia napa 09 ♥ riverside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0