lose control

gårdagen va myspys, vi spenderade först kvällen hos lind sen gick jag o ciccen hem till mig och kollade igenom hela skolkatalogen(liv?) iallfall somande vi rätt snabbt sen och hela dagen idag har vi bara gosat och legat i sängen och tjillat med disney channel.

iallfall tänkte dra upp det där mordet i stureby ni vet therese johansson rojo, hennes mördare fick iallafall domen idag, och den va på 1år och 8månader.. både pojken&flickan för dom ansåg att deras brott var lika illa, men då ger man fan inte den där låga domen. snälla det är fan pinsamt, vart är vi på väg sverige? sånt här gör mig riktigt förbannad, jävla ungjävlar som inte fattar ett skit, hoppas ni ruttnar i helvetet för det ni gjort.. men nej dom kommer va ute innan jag hinner fylla 20. jag tänker bara på hennes familj och vänner. det är ofattbart, usch ni som bestämde domen borde verkligen skämmas!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0