im blue

känner mig intealls taggad just nu, försöker verkligen med massa musik och det grå faktiskt framåt.. ja hur historiaprovet gick behöver vi ju inte diskutera efter hans sagt att man skulle klara provet om man pluggat på frågorna och ja, hur många va med 2? resten va från att man läst boken, gubben kan verkligen inte lära ut!!!! och det enda jag oroar mig för är att jag inte kommer komma in till stan och hem för mitt jävla kort fungerear ju ungefär 1 gång av 10, ja jag ska skaffa ett nytt men jag är så jävla slö.. sen har jag ont i foten för jag ramla i tisdags och jag ska klampa runt i klackar och jag är ju klumpkvinnan själv.. heja, hah ska sluta dampa nu känner jag och försöka va lite happy. ha en trevlig helg :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0