the murder mystery

även om allt inte är riktigt är på topp så är jag riktigt glad just nu, vi har fixat studentmössan idag och sen ännu bättre så vart det så att ciccen ordnade våran studentkryssning, tack tack tack! är så otroligt tacksam babe. nu sitter jag här och ska snart bränna en skiva till boxningen ikväll, men innan blir det möte och sen efter ska tydligen jag och linda gymma? åh nej vad har jag gett mig in i.... puh en skapligt trött johanna ikväll alltså, förresten bara 4 dagar till gossip girl nu! om vi skulle ha en lista på hur mycket man längtar skulle jag med all säkerhet stå allra längst upp, nu ska jag kila för snart kommer lindis hoppas jag.. puss


liiiiiite ostadigt, hihi tokit de kan bli ibland ( ber om ursäkt för ocharmig bild )

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vissa är på avsnitt 5 ;) hihi pussbabe

2009-10-15 @ 12:54:10
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0