lucky

Okej vart inget inlägg igår så det kommer här istället, i fredags så vart det en utgång som var otroligt rolig, förutom att jag har en trasig fot.. duktig idiot.

sen att rabih åkte ur idol jag vill inte ens prata om det, jag fick 8 sms från olika personer att han åkt ut, vart ju inte direkt skitpepp på att gå ut om man säger så, klart jag visste att han inte skulle vinna, men nu har jag ingen anledning att kolla på idol min bästa snutt är ju ute :(

i lördags förfestade vi först hos alle och mitt limöga var i full fart, utan tommys vatten på hemvägen vet vi aldrig hur det hade slutat. haha igår hände inget speciellt kikade alla favvoprogram sen film :) och idag är det skola igen och de där jävla juvelspelet gör mig tokig så nu ska jag strejka och inte spela det!! nu kommer alexandra och vi ska skriva lite på våra tal till svenska B nationella, sen ska jag träffa mamsen, vi hörs sen! puss


lugna versionen säger ett ord, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0