kiss me thru the phone

lördag.. och jag mår som ett helvete, är helt tung i huvudet och näsan rinner för fullt, heja! på måndag ska grissprutan tas, och jag har än inte bestämt mig, är rädd vad som kan hända om ett år? ingen vet vad det kan bli för biverkningar då... men det lutar åt att ta den, jag har säkert redan haft skiten men jag vill inte va den som går och smittar folk som inte får ta den.

 hela veckan i skolan har varit bra, förmodligen för att jennifer is back! ett historiaprov att längta till på fredag, bläh, bäst att börja läsa allt redan nu, jag lär mig aldrig annars för det är det tråkigaste jag vet! nej nu ska jag kila upp och duscha och sova lite kanske, fan huvudet pallar ej.... vi hörs pussis :)

varken låt eller bild går att ladda upp, blogg.se = inte bra idag..

Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

du är bäst :)

2009-11-22 @ 14:10:59
Postat av: emma

är med lite rädd för sprutan eftersom den inte är testad :O

2009-11-22 @ 17:03:17
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0