tik tok

glömde berätta om min goda gärning idag.. alla vi tjejer hade ätit klart idag och skulle gå och lämna våra tallrikar och då kollar jag på josefin så ger hon mig en sån där ledsen min. då kollar jag bak, då har peder ( för alla er som inte vet vem han är så... ja han är rätt egen av sig ) precis kommit och satt sig när vi gick. så han satt där helt själv nu. usch får ont i hjärtat av sånt där så jag gick tillbaka och satt mig och pratade med honom, alexandra&jennifer kom också.. hahah oj hjälteinsats.. nej inte riktigt men när han sen var klar sa han rent från hjärtat tack för att ni stannade.. då slog mitt hjärta några extra slag att vi faktiskt gjort något bra idag :)

imrogon är det fredag och då ska jag ut på enhagen till mina efterlängtade kusiner och busa ♥ nu har jag nyss kollat på paradise och ska slänga mig i duschen sen ska jag väl läsa historia..... försöka iaf kommer gå väldigt illa imorgon tyvärr, jaja jag har som sagt inte tid med detta. vi höres imorgon eller nåt sånt där! pussis

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååwh, nu får jag nästan en tår i ögat!

2009-11-26 @ 22:40:17
Postat av: Hanna

Och jag var seriös! haha

2009-11-26 @ 22:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0