sweetest girl

och så var det måndag igen, jag har nyss varit på en tripp till thailand i 30 minuter, va riktigt skönt... besöker nog thai imorgon också, känns som de verkligen behövs, orkar inte vara såhär blek längre.

Idag tog vi sprutan också, och just nu känns de som min arm ska ramla av så det är väl inte toppen direkt. hoppas inga andra biverkningar kommer upp under natten bara. nu kom pappa och gjorde de onda i armen ännu värre, glad jag blir.

jag har suttit och funderat här ett tag.. och jag hör flera gånger om dagen "men jag har inga pengar". verkar alltså vara en rätt fattig period just nu. och då funderade jag ett steg längre, att det bland de värsta jag vet är folk som lånar pengar och inte lämnar tillbaka. okej om man kommer överens om att ge tillbaka dom nästa månad. men att ba igga som att man "glömt" bort att man är skyldig. som 20 spänn är inte mycket men när det blir att en person betalar för alla då har en betalat tex 100 och dom andra inte någonting......... vet inte ens varför jag skriver det här för det är så ovärt men jag satt och irreterade mig på det.

nu ska jag upp&ta en låååååååång varmdusch och sen vänta på paradise sen date med john B, puss!


jag vill ha sommmmaaar........


Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

och ayia napa :)

2009-11-23 @ 20:59:59
Postat av: Julia

värmeeeeeeee!

2009-11-24 @ 11:33:06
URL: http://julia90.blogg.se/
Postat av: juulia

åååh solen!!! :D

2009-11-26 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0