*

måndag nu och vart ingen träning idag, lite för snori fortfarande plus att mitt matteprov som jag har imorgon kan ta sig nånstans, sitter och försöker nöta in y=kx+m rita koordinatssystem och pricka ut rätt punkt och linjens alla algebraiska o grafiska metoder,jag vill inte :(( skolan just nu får en fet tistel av mig, förstår inte hur dom tänker faktist, 3 prov på en dag? och ett slutprov bara någon dag efter, låter lovely va? nej inte direkt. imorgon får jag äntligen pengar, väldigt efterlängtat ska jag säga. nej nu blir de plugg plugg plugg om jag inte tappar tålamodet som jag gjort ungefär trettioelva gånger idag, puss dååå

You´re killing me tenderly, every time you look at me
it´s so bitter sweet baby baby, don´t you know what you do to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0