*

jag va hur lycklig som helst att jag äntligen gjort sista psykologiprovet och att jag inte hade nå mer plugg den här veckan, men jo då ska jag få en uppgift i samhällen och såklart ljudprov på tisdag..... åh nu börjar mitt tålamod ta slut dumma skola och ta alla mina krafter, hade min gamla mobil idag den är perfa på proven, heheh så tänkte slänga in lite gamla bilder nu också, från isomras... snacka om att man längtar tills det blir varmt igen.. om 10 min börjar den rätte för rosing, ska sitta och dreggla och kolla på hugo sen blir de DH :m hörs puss!


åh sommar...                                                 en dag ska den vara min

huhu, i <3 summer                                                                söt spindel :)



                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0