*

jag tycker inte om söndagar, för just nu har jag verkligen hur mycket som helst i skolan och det är något jag verkligen inte orkar med just nu.... buhu, men iallafall min helg har varit superkul, fredags vart de lugnt med mina babes +millton sötis vovven älskar han.. lördags stressit som bara den men vid 6 befann vi oss allt hemma hos josse och det va skitkul, asroliga brudar där :D på nattfronten drog vi några mackor som satt som smäck. idag har jag däremot bara suttit ute för solen har varit framme hela dagen mest skönt, nu ska jag krypa ner i sängen och dra på en film känns som sömn är välbehövligt. hörs sov så gott pussen

Kommentarer
Postat av: Daniela

Skolan dödar oss ju lagom :( Pusssöt

2009-03-16 @ 20:03:08
URL: http://baradaniela.bloggspace.se
Postat av: Daniela

Tur att inte skolan tar kål på oss :( PUSS

2009-03-16 @ 20:04:32
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0