*

helgen har varit väldigt händelsefull......... vet knappt vart jag ska börja, haha vart dricka med brudarna i fredags hos lind, riktigt trevligt, förutom att alla sov innan 12? haha så blir det när man börjar tidigt, haha beslöt oss för att köra en repris igår då, haha kunde nog ha skippat det, för jag har aldrig varit såhär sliten, vart VÄLDIGT lite sömn, utflykter mitt i natten och lite andra mysiga småsaker, hehe men jag lever idag men det är knappt, jag har ont exakt överallt, armbågarna är helt uppskrapade, fint sugmärke på halsen har jag också ska bli kul o gå till skolan med det, tack jempen :) men helgen har varit väldigt rolig bara börja tagga tills nästa med fjärilen eller nå sånt, haha hörs sov så gott :) puss


jemp, lind & tessn ni e beZt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0