*

haha mina skrapsår från i lördags svider fortfarande och ryggen fick sig nog en rejäl smäll den också men det är lugnt med mig jag lever än så länge.. har inte sutti här så mycket så har ju inte hunnit berätta om helgen orkar inte säga så mycket förutom att i lördags va vi på lisas lokalfest i hallsta och den va hur rolig som helst :) nu sitter jag iallafall här och mitt humör börjar verkligen bli bättre tur är väl de... försökt lite med matten men det går verkligen inte den är så sjukt svår.. jaja ska upp och ta mig en riktigt varm dusch nu och pula i mig nån alvedon, imorgon blir det el stocolmo med mina babes från klassen, hihi pussssss / SNORIS

with you :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Klaga lagom med lite förkylning va ;) Själv sitter man här och inte ens kan äta fast föda, har blivit soppa för mig sen tisdags. MUMS!

2009-03-29 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0