kiss kiss kiss

salamandervandringen va det SÄMSTA jag varit med om, tror du vi fick se några såna där djur eller? NEJ, vi fick gå o kolla på mossa och älgbajs.... mina ben är helt slut vi gick typ en halvmil för ingenting, glada alla va.... resten av dagen bestod av lite stan med min puttisnutti, lite inhandlade saker, bland annat en avslutningsklänning som man knappt kan ha trosor under för man ser igenom, ne men snyggt att hela skolan ska se vad jag har för trosor på mig ;) sen drog vi en solning också, satt ju som smäck! lite varmt kanske, men vem klagar nu när solen sviker.. nu är de nära, SOMMAR 09 kommer bli den bästa med mina tjejer!!

slänger in ett lycka till också :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0