sola bada pinacolada

kan inte alla myggor bara dö? fan vad jag hatar dom, dom äter upp hela min kropp :( jag ser snart ut som ett myggbett hela jag, de är fan inte kul......... iallafall så vart de rixfm (och en langos slank ner) idag med mina brudar& och kim,erik hassle och daughtry va bäst, grymma röster. Ciccen, när Robin B kom, de enda jag tänkte på va dig, som stod o slet på statoil och inte fick se han. men nu ska jag sova för halv10 imorgon bitti står uken o tutar på mig då blire in till stan :) sen på kvällen blire partparty, inte många dagar till 18 nu, sweet dreams! puss

såg att michael jackson gått bort också, vila i frid


heheh bilden kunde fan inte bli sötare....

Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

haha skönaste :D

jag älskar mina brudarmeeees5t!!

2009-06-26 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0