run to you

idag vart de inge stek för min del,jag knalla runt på stan med min mami istället :) vi tog en vivaldisallad som va lika gott som vanligt sen gick vi runt o kika lite, hem o dona och joråå nu har jag fixat så jag ska jobba i campingkiosken, haha dutti tjej ju :D på torsdag ska vi in o betala resan, kan inte fatta att vi ska åka och att jag ska åka med världens bästa tjejer, fan va underbart. nee vetni vad, skickar en fet puss till jempen som är så duktig o sliter som slussis, min baby du är så duktig! nej nu blire TV och mys resten av kvällen.. sweet dreams :) puss


Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

du e bestiiissssss :):):) <3333333333

2009-06-23 @ 23:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0