here i am

Och nu va den sista skoldagen avklarad, har nog inte fattat riktigt att jag redan gått klart 2an, vi har ett år kvar tillsammans.. sjukt! :) imorgon står det sahlamandervandring på schemat? skämtar dom med mig? seriöst jag hatar allt som har med såna där kryp att göra, sen skogen? inte direkt min favoritplats kanske... solen har inte varit min kompis idag kan ju få kika fram nu under dom närmsta dagarna så skulle allt bli lovely! nu orkar jag knappt hålla ögona öppna längre, blir duschen och sen sängen :) puss!


förra året, vädret kunde nog inte bli bättre, sneeela vi vill ha sol iår med


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vi lär ju uppdatera den där bilden på torsdag :D <3

2009-06-08 @ 21:30:07
URL: http://sayonarababy.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: klart att vi var grymma! och ni LÄR ju vara med nästa år, för jag garanterar dig att det var det roligaste jag har gjort. trots allt slit med träningar så är det fan värt det! : )

2009-06-08 @ 22:02:02
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0