walk away

när jag börjar skriva detta inlägg är klockan 00.36 och jag kan inte sova.. det går verkligen inte, de är väl såhär de ska vara att ha sommarlov sitta uppe halva nätterna och sova hela dagarna, det har jag gjort 2dagar nu och jag har redan tröttnat, för fan så uttråkad man blir av det här.  Saknar alla mina bästa brudar också dom ba jobbar&sliter. Imorgon blir det in till stan med mami iallafall så jag får träffa henne innan hon åker iväg :) jag kommer inte ens på något att skriva, jag måste fan pina mig o räkna får eller något såntdär för jag vill verkligen kunna sova och komma upp i skaplig tid, eller ja.. jag ska upp i skaplig tid om man säger så. nej nu gör vi ett sista försök till o nanna, kanske läsa nån sida i boken också, börjar komma till slutet nu och den är så bra att jag nästan måste läsa klart den.. nej godnatt nu! vilket meningslöst inlägg det här blev...



saknar en puffe också...
och nu är klockan 00.50...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0