ooh aah just a little bit

egentligen vill jag inte ens skriva för mitt humör är som en berg&dalbana var 5e minut byts de från glad till arg från arg till ledsen sen tillbaka till glad igen.. vet att jag har alldeles för mycket att tänka på och borde egentligen bara ta itu med allting men jag har inte orken.. ingenting ska få förstöra min lycka över att jag äntligen är 18 och ska ut på krogen med mina bästa tjejer imorgon. mina problem får jag handskas med en annan dag, nu blire tvtajm.. puss

"först psychar han sönder dig så du blir labil,
sen blir han arg för att du är psycho,
vilket det är han som fått dig att bli."
- katrin zytomierskas blogg.

Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

Du är bäst <3

2009-07-23 @ 21:01:02
Postat av: fanni

ja du e såååååå bra babe <3

2009-07-23 @ 21:30:55
URL: http://flindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0