i'll be

jag dödade nyss en harkrank som flög runt här nere, usch långa ben o ba surrar runt... nu är den död iallafall.. stackare ändå ville ju bara ha ett fridfult liv så vart han dödad i min källare...jaja idag kikade fanni förbi en stund, alltid mys :) annars har jag bara tjillat hela dagen som vanligt och väntat på lipstick jungle som jag satt som fastklistrad framför klockan 9.. de är grymt bra, kirby är inge snygg va? knappt nå, mums.. morgondagen väntas absolut ingenting bara tjjilll... gör ju att dagarna går ännu saktare till nästa måndag. haha segt, nu ska jag ta och kila och kanske sätta mig ute och mysa lite med pappsen&anna vi hörs! pussen


Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

looofen :(:(:(:(:( min bebe

2009-07-14 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0