hit me

nu väntar snart sängen, men tänkte slänga in något snabbt här.. idag har jag tjillat, otippat? sen tog jag och linda en prommis hem till hennes pappa för o hämta mina nycklar, tror ni dom låg där? nej. så det kändes ju inte som att pappa skulle bli glad på mig.. men så när jag kommer hem känner jag i fickan på jackan jag inte ens haft på mig? och tror ni tamefan inte att dom ligger där eller.. bra tjej jaharu, nee som sagt imorgon väntas väl lite saker som jag hoppas jag kan fixa på ett bra sätt  :) ordnar sig vilket som.. godnatt : ) puss

     
söt tjej? only for you tässn :*                                        tjilla lite nuraaa ;)

Kommentarer
Postat av: tess

only for me :D! min babe de däääär<3

2009-07-16 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0