ge mig lite mer

okej nu har mitt internet gett med sig och låter sig funka iallafall, jag har ju glömt berätta att jag har sett hannah montana the movie, och den va riktigt bra.. fällde lite tårar hit och dit, haha mesig jag låter nu. och just nu sitter jag här och har sjukt jävla tråkigt ska jag bara berätta.. får väl gå upp o läsa min bok tusen strålande solar, boken är grym, men inte direkt så jag vill spendera min torsdagskväll med att läsa. men det funkar för jag blir helt slukad av boken kan knappt sluta läsa, den är så hemsk&rå och så gripande, oj vad djup jag blir nu. nee va väl allt jag hade och komma med för stunden, imorgon är det äntligen fredag och mina babes får lite ledighet under helgen, det blir fint de nå kul hittar vi alltid på, nu ska jag kila och göra en smoothie, pussis

just take my hand and i'll guide you through the dark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0