beautiful soul

va inte igår jag skrev direkt, men hela veckan har jag bott hos lind och där smusslar man mest, har inte tid för blogg o dator då.. har krigat massa jobb också men det är rätt kul så kan inte klaga :) vart powermeet igår med lindi, och jaa.. de gick ju fin även fast bilen dog så kom vi ju hem till slut iallafall, heheh.... imorse fick jag även reda på att en till som jag känner blivit knivhuggen och det är så jävla hemskt, alla mina tankar går till dig emil, kämpa på nu, jag vet att du är stark :(  nu måste jag hoppa in i duschen sen ikväll blir det partaj med mina brudar och om man vill åka nattbussen? nej... jag avslutar med något som jag säger väldigt ofta att jag har världens bästa vänner, efter allt som händer kan jag inte göra annat än visa hur mycket ni betyder, ni är bäst ♥  vi hörs puss


every though in my head says no, but i cant let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0