*

jag har precis druckit upp mitt citronte&de va mumma. pappa kan de där med smaker han.. nu börjar klagojohanna igen men jag orkar inte med skolan längre, den dödar mig, och har egentligen sovmorgon på fredagar men nej.. nu har vi en ny lektion, så börjar halv9 varje fredag nu framöver !! yes jublar högt... händer verkligen ingenting i mitt liv förtillfället det står rätt still känner jag, va och sola&basta med tess o lind idag, skönt va det iallafall, och påtal om ingenting chris brown vad har du nu ställt till med? så mycket snack så man vet ju inte vad som är sant, men lämnar man in sig själv frivilligt till polisen så ja jag vet inte, nej får spekulera vidare i det där en annan dag sovdags nu, hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0