*

blir läggdags nu, tänkte ba klämma in ett litet blogginlägg först, imorgon har vi repition för vårat projekt som vi ska redovisa i aulan på fredag, puuuuh är redan helt nervös stressar upp mig själv, men det är inge bra för då går allt åt skogen, nu tror ni säkert vi ska redovisa för en full aula men så är faktist inte fallet, men att stå där uppe på scenen och visa vad man gjort med strålkastare i ögonen och försöka se glad ut fast man egentligen bara vill springa därifrån, det fruktar jag faktist... påtal om frukta ska bara säga att jag är LITE stolt över mig själv, har fruktat att möta en person en viss tid och så när den kom idag, kändes det så jävla bra och den känslan va verkligen skön, tänkte bara få ur mig det också, nej måste dra mig i sängen nu, 7.22 imorgon alltid lika roligt! sov gott pusspuss :)

so goodbye my baby baby baby


Kommentarer
Postat av: skulle du bra gärna vila veta

den där redovisningen kommer gå utmärkt tror jag för du är så jävla snygg=)

2009-02-03 @ 22:40:34
Postat av: TESSSN

lycka till med redovisningen baby! ihelgen köööör vi <3

2009-02-04 @ 00:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0