mabellene

va nån dag sen jag skrev så nu kan jag ju slänga in ett inlägg, jag har jobbat för demesta så jag är helt död.. mitt jobb är absolut inte ansträngade men man får lite ont i fötterna. igår drog jag&linda in på pluto :) sa jag att livet leker när man är 18 ? jaaa iallafall nu sitter jag ock väntar på paradise hotel och eftersom jag missade igår vet jag inte om mads åkt ut fast nu sa josse att de avgörs idag.. snälla han får inte :( nu ska jag kiila och göra nå mer vettigt.. hörs puss pårej :)


hahahah.... kan va de roligaste, eller va säger du jempen ??? :D
you wanna citchi citchi jaja hahah

Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

det ÄR roligaste!!! :D

2009-08-07 @ 15:25:59
Postat av: josefine

han åkte ju ;((

2009-08-07 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0