this is my now

söndag nu , min Qwarndebut gick fint? hahah vi lämnar de åt gårdagen.. men de va nice därborta :)  idag kom ciccen på besök så har blivit tjill med henne&lindii angel idag, mitt huvud är så tuungt, lite tjött baja.. hihi imorgon är det 2 veckor kvar tills vi åker till ayia napa :) och alla avundsjuka jävlar som säger att vi kommer få svininfluensan så jaaa jag hoppas jag får den !! ska ni va så jävla töntiga att man inte ens kan önska en bra resa då äre ju nå fel.. usch sånt där gör en på dåligt humör.. nu ska jag nog upp o mysa lite framför tvn och klia på mina 51 myggbett på fossingarna :( huhu vi hörs puss :)


 
söta småtjejer in leksand city. hihihihi

Kommentarer
Postat av: jempennnnnnnnnnnn

hihihi puss mina girls ni E söta

2009-08-02 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0