when love takes over

okej.. nu är de nog sista gången jag uppdaterar och jag börjar faktiskt få lite ont i magen känner mig stressad över att jag inte packat ner allt jag behöver. men det blir nog bra :) igår tjilla jag med johan. tess&martin kom förbi och vi kolla på en shopaholics bekännelser och den va fan inte så bra som jag trodde, vart lite besviken hade knappt nån handling hon bara sprang runt där i filmen. nee om man ska ta och lägga in massa bra låtar på mobben uuhh... om 24 timmar är vi i ayia napa hur stört är inte det på en skala? nej nu avrundar jag, svamlar ju ändå bara.. hörs väl om sisådäär en vecka eller nåt ;) puss puss puss puss !!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0