breakaway

igår kom ciccen hit och mös lite med mig :) efter att ha gått och köpa godis o nästan blivit uppätna av myggorna så slutade iallafall natten med att vi såg never back down och hon grät som ett litet barn, så söt hon är ! nu har hon åkt hem o jag har nyss lagat lite mat åt mig själv, duktig jag är :m ikväll ska vi beställa våra grejer från taxfreen sen blir de att kika jemps match, hoppas på fritt med kassar från dig babe ;) nu är det 5 dagar kvar, känns som att det är läge och börja packa nu, för om jag känner mig själv rätt kommer jag börja packa söndag morgon det är jag i ett nötskal.. hihi nu ska jag se på paris hiltons BFF som jag missade igår även fast jag redan vet vem som vinner! hörs pussis

från förra onsdagen när jag&lind skulle till pluto och tog ett stopp på hammarbyrampen, haha liten bebbetoastol och nej det är inte jag som bestämt att ansiktet ska va borta jag fick inte lägga den annars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0