confused

Redan torsdag nu, shit vad fort tiden går, säger ba poff sen är sommarlovet här men just nu känns det väldigt långt borta ska jag säga er. Iallafall längtar jag tills det blir lite soligare för vädret just nu är inget att hurra för. är irreterad på facebook också för nej "sidan kan inte visas" dö förfan jävla internet.

Jag är så förvirrad just nu, jag vet varken ut eller in upp eller ner. det är verkligen tur att mina vänner finns så jag kan avreagera mig lite grann på dom. måste vara dom bästa som finns som orkar med mitt tjat i all denna röra hit&dit.

varför vill jag alltid ha det jag inte kan få för........

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du är lite mindre förvirrad nu iaf :m

2009-04-18 @ 14:24:15
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0