*

Onsdag nu då, dagarna bara flyger förbi, kanske för att jag slutade 11 idag också. men men i skolan händer absolut inget roligt, bara massa plugg&nya uppgifter HELA tiden, tycker dom kan tagga ner några hekto nu faktist.

Jag&jempen satt och prata jättemycket om sommaren idag och om napa, gud vad jag längtar tillbaka, grabbarna gru, blue moon.. allting det är sjukt. men längtar ännu mer tills vi ska åka i sommar, det kommer bli det bästa säger bara sommar 09! har kommit på att dela in i stycken nu när jag skriver också... vet själv hur jobbigt jag tycker det är att läsa värsta långa texterna utan mellanrum. men men nu ska jag faktist kila och göra något vettigt vi hörs puss :)

      
        mitt lilla gostroll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0