problems

gud vad fint väder ute idag, blir så glad av det! :) idag har de varit lugnt, slutade 11.10 vart ner på stan köpte vita tygskor (vår/sommar feelings nu) och en foundation om ni ville veta. hem och plugga idrott, mmh så kul va......... förresten har jag ett problem tittar efter lite skor, har hittat ett par på halens, som jag tycker är snigga men jag har så "hög" fot om man säger så så frågan är om jag får på mig dom... plus att jag har en sjukt ful tå men isåfall skulle jag väl få leva med det, och sen om dom brukar va mindre när man beställer från internet? nej jag vet inte men lite ångest får jag allt..hehhheee men nu ska jag kila o titta på greys.. hihi puss!!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Köp dom sötis! :) <3

2009-04-01 @ 21:05:32
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0