7210

överskriften säger väl allt, vårat hyttnummer och ja kul hade jag..vet faktist inte ens vart jag ska börja,"han som påstod att han hamna i fyllecell pga av mig" slipsmartin, robin wille och erik eller kanske alla andra trevliga vi träffade på? haha bilder kommer iallafall sen för några såna måste jag ju faktist bjuda på.. nu sitter jag här och den här söndagen har varit totalt värdelös ska jag berätta för er alla. förutom OTH o gossip girl... haha garvade skapligt åt wipeout också, såg ni loulou klockren flinar fortfarande när jag tänker på det.. och förresten nu är det 99 dagar kvar tills jag blir 18, jag ba jublar va? hehee puss


love,respect and trust my man

Kommentarer
Postat av: Daniela

Grattis i förskott då gumman :D

2009-04-13 @ 21:45:59
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0