*

halllåååååja, nu har jag just storstädat mitt rum gud vad jag är duktig känner jag :m ska alldeles strax gå ut med min hund i dom här minusgraderna, suuuuuuck. medans jag just nu sitter och skriver så sitter jag och dunkar pink-so what!, är helt fast i den låten, så bra!!!! sen blir det att ara ta det lugnt, att åka 7.22 tar knäcken på en, haha och imorgon har jag praktisk marknadsföring igen, orkar inte min sura lärare med lösnaglar som blev sur för jag sa att dom va fina, haha (fast hon blev nog sur för att hon va tvungen att erkänna att dom va fejk). men nu ska jag ut med min söta vovve, pussen


I don't need you, and guess what. I'm havin more fun and now that we're done
I'm gonna show you tonight, i'm alright. I'm just fine, and you're a tool so
So what i am a rock star. I got my rock moves and i don't want you tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0