*

kom på mig själv nu att det va några dagar sen jag bloggade... iallafall har inget speciellt hänt, vi har sänt radio i skolan, jag har haft min första psykologilektion, min lilla syster har tappat sin första tand o såna där andra ointressanta saker :) snart börjar greys så ska väl pallra mig upp och titta på det, sen blir det sängen skolan tar kol på mig.. eller inte själva skolan men att gå upp så idiotiskt tidigt.. jaja på fredag kommer studiebidraget då kan man ju inte bli annat än lycklig, så jag ska sätta igång med mina julklappsköp då (har några småplaner iaf) ska kila nu, puss!

                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0