*

söndag nu igen.... och imorgon är det skola igen nej fy vad jag inte har ork till det, i helgen vart de iallafall fest, i fredags hos emil, och det va riktigt trevligt, jätteroliga människor där :) sen i lördags skulle jag till ramnäs på innebandyfesten men så gick inte tåget suuuck, men lilla pappa skjussade mig efter jobbet så jag kom dit iallafall, jag och jemp va så duktiga i kiosken så, idag har jag sovit och kollat på massa bra program på tv, sen kom lind förbi en sväng, alltid lika mys :) nej nu ska jag ta en nattmacka och sen hoppa in i duschen, sen blir de natti natti, vi hörs! puss då keeeerstin :)


miss you !

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you to bettsson:)<3

2008-11-02 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0