*

god jul i efterskott, heh har som sagt ingen dator fortfarande :( huh... min jul har varit bra om ni ville veta, nu sitter jag hos linda och ska väl snart hem för då får vi främmande igen, fan det tar aldrig slut men idag fyller faktist putte 19 så grattis :D va även hundvakt åt millton igår, sötaste bebisvovven ville bara behålla honom men det va faktist lite jobbigt och gå ut med han imorse klockan 7 :) nu ska jag gå och hoppa på linda i sängen, om vi inte hörs innan nyår, lova mig att det inte ska va lungt någonstans  ;) puss så läängeeeeeeee

 bebis

and dance forever ever ever

Kommentarer
Postat av: Camilla

fan vad söt jycke!

2009-01-06 @ 15:42:53
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0