*

va ett tag sen nu, men har har mycket i skolan och sen har jag varit sjuk men nu är jag back on track hoppas vi, fortfarande krasslig men det funkar väl... idag va vi på konstmuseét och ställde upp våra saker, min och jennifers låda e så fin :) sen vart de stan och kollade ut lite fler julklappar, höh... och nu ska jag faktist ta och fixa klart en julklapp så vi hörs sen!  puss puss puss
 
                                                  
                                                                        im chuck bass

Kommentarer
Postat av: Daniela

Haha såg inte att du också hade laddat upp en bild på honom :D MUMSEN!

2008-12-10 @ 20:17:58
URL: http://baradaniela.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0